03-6033232

התקשרו לקביעת פגישת ייעוץ

דרך מנחם בגין 150

מגדלי WE TLV קומה 7, תל אביב

עורכת דין קרן קפל שמואלי

שותפה בכירה

עו"ד קרן קפל שמואלי מתמחה במשפט עסקי-מסחרי, דיני חברות ונדל"ן, מלווה חברות, בעלי עסקים ויזמים בקשת רחבה של עסקאות השקעה, מיזוגים ורכישות, בדיקות נאותות, ניהול מו"מ ועריכת הסכמים מסחריים בארץ ובחו"ל, מתוך הבנה מסחרית ועסקית עמוקה.

עם לקוחותיה נמנות חברות מובילות בתחומי ההיי-טק, אינטרנט, רגולציה, שיווק והפצה, לקוחות פרטיים, יזמים ובעלי עסקים. לעו"ד קפל שמואלי ניסיון עשיר בעסקאות מקרקעין, ליווי לקוחות פרטיים, יזמים וחברות בעסקאות יזום, רכישה ומכירה של נכסי נדל"ן למגורים ולמסחר, בהן עסקאות מכר דירות יד שניה, עסקאות מקבלן, קבוצות רכישה וייצוג וליווי דיירים בפרוייקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי.

עו"ד קפל שמואלי מכהנת כיו"ר ועדת חברות במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין ומרצה בקורס דירקטורים מטעם ארגון ביטחונט לפורשי צה"ל והמכון להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן.

עו"ד קפל שמואלי יזמה וייסדה, יחד עם אחרים, את העמותה לאימונים פונקציונליים בישראל, במסגרת תרומה לקהילה. העמותה הרשומה, ללא כוונת רווח, במטרה לקדם ולהנגיש את ענף האימונים הפונקציונליים לכל שכבות האוכלוסייה. עו"ד קפל שמואלי משמשת כחברת ועד מנהל ועו"ד בפועל של העמותה, פרו בונו

פרטי קשר

דילוג לתוכן